Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Studencka Poradnia Prawna znowu otwarta

Studencka Poradnia Prawna znowu otwarta

Poradnia wznawia działalność po przerwie wakacyjnej.

Miło nam poinformować, że z dniem 18 października 2021 roku Studencka Poradnia Prawna UJ wznawia działalność i będzie prowadzić nabór spraw z zakresu prawa karnego, prawa cywilnego, prawa pracy i praw człowieka.

 

W celu minimalizacji kontaktów personalnych i rozprzestrzeniania się zagrożenia epidemicznego prosimy o kontakt zdalny, o ile jest to możliwe. Mogą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie, mailowo lub listownie.

Dla osób zgłaszających sprawę zdalnie bądź listownie, formularze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dostępne są do pobrania na stronie Poradni. Na naszej stronie internetowej znajdą Państwo również informacje o tym, jak uzyskać pomoc prawną, a także o zasadach udzielania porad prawnych.

 

Kontakt mailowy jest możliwy bezpośrednio z daną sekcją, jeśli sprawa dotyczy dziedziny, w której sekcja się specjalizuje lub z sekretariatem pod następującymi adresami mailowymi:

 

Korespondencję pocztową mogą Państwo wysyłać na adres:

Studencka Poradnia Prawna UJ

al. Zygmunta Krasińskiego 18/3

30-101 Kraków

 

Dyżury sekretariatu dla osób, które nie mają możliwości kontaktu zdalnego, będą odbywać się następujących godzinach:

  • poniedziałek od 9:00 do 14:00
  • wtorek od 13:00 do 17:00
  • środę od 13:00 do 17:00
  • czwartek od 13:00 do 17:00
  • piątek od 9:00 do 14:00

W tych godzinach będzie też możliwy kontakt telefoniczny pod numerem +48 506 006 672.

W czasie dyżurów telefonicznych mogą Państwo uzyskać informacje związane z obecnym funkcjonowaniem Poradni, jak również pozostawiać wiadomości do przekazania Studentkom i Studentom.

Zastrzegamy, że dyżury stacjonarne w siedzibie poradni mogą zostać odwołane ze względu na sytuację epidemiologiczną bądź stan zdrowia Sekretarzy.

W trakcie wizyt na dyżurach stacjonarnych obowiązuje pełen rygor sanitarny. Wchodząc do siedziby Poradni należy mieć zasłonięte usta oraz nos maseczką, a także zdezynfekować dłonie (płyn dezynfekujący jest do Państwa dyspozycji w siedzibie Poradni). Należy zachować dystans i nie przemieszczać się poza sferę wydzieloną dla Klientów. W siedzibie Poradni może na raz przebywać tylko jeden Klient.

Osoby łamiące obostrzenia nie będą obsługiwane.

 

W czasie stacjonarnych dyżurów Sekretariatu, będą mogli Państwo wypełnić formularz z prośbą o udzielenie darmowej porady prawnej, a także pozostawić kserokopie dokumentów związanych z Państwa sprawą czy też odebrać pisma przygotowane dla Państwa przez nasze Studentki i Studentów.

Przypominamy jednocześnie, że złożenie formularza informacyjnego nie oznacza zaakceptowania przez Poradnię wniosku o udzielenie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz że Poradnia nie udziela porad ustnych.

 

Serdecznie zapraszamy do zgłaszania spraw.