Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Organizacja pracy Studenckiej Poradni Prawnej w czasie epidemii

Organizacja pracy Studenckiej Poradni Prawnej w czasie epidemii

Wznowienie przyjmowania spraw i przedstawienie zmian w funkcjonowaniu Poradni

Ze względu na obecną sytuację epidemiczną zmuszeni byliśmy zmienić zasady pracy Studenckiej Poradni Prawnej UJ. Chcieliśmy poinformować Państwa, że w dalszym ciągu udzielamy nieodpłatnych porad prawnych i możecie Państwo zgłaszać się do nas z prośbami o pomoc.

W celu minimalizacji kontaktów personalnych i rozprzestrzeniania się zagrożenia epidemicznego prosimy o kontakt zdalny, o ile jest to możliwe. Mogą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie, mailowo lub listownie.

Kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem +48 506 006 672 w następujących godzinach:

  • poniedziałek od 9:00 do 14:00
  • wtorek od 13:00 do 17:00
  • środę od 9:00 do 14:00
  • czwartek od 10:00 do 14:00
  • piątek od 9:00 do 14:00

W czasie dyżurów telefonicznych mogą Państwo uzyskać informacje związane z obecnym funkcjonowaniem Poradni, jak również pozostawiać wiadomości do przekazania Studentom.

 

Kontakt mailowy jest możliwy bezpośrednio z daną sekcją, jeśli sprawa dotyczy dziedziny, w której sekcja się specjalizuje lub z sekretariatem pod następującymi adresami mailowymi:

 

Korespondecję pocztową mogą Państwo wysyłać na adres:

Studencka Poradnia Prawna UJ

al. Zygmunta Krasińskiego 18/3

30-101 Kraków

 

W przypadku, gdy kontakt zdalny okaże się niewystarczający lub niemożliwy mają Państwo także możliwość wizyty w siedzibie Poradni (al. Zygmunta Krasińskiego 18/3) w następujących godzinach:

  • wtorek od 13:00 do 17:00
  • czwartek od 10:00 do 14:00

Zastrzegamy, że dyżury stacjonarne w siedzibie poradni mogą zostać odwołane ze względu na sytuację epidemiologiczną bądź stan zdrowia Sekretarzy.

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 25 marca 2021 roku z uwagi na obecną sytuację epidemiczną dyżury stacjonarne sekretariatu Poradni zostają zawieszone do dnia 11 kwietnia 2021 roku (niedziela).

 

W trakcie wizyt na dyżurach stacjonarnych obowiązuje pełen rygor sanitarny. Wchodząc do siedziby Poradni należy mieć zasłonięte usta oraz nos maseczką, a także zdezynfekować dłonie (płyn dezynfekujący jest do Państwa dyspozycji w siedzibie Poradni). Należy zachować dystans i nie przemieszczać się poza sferę wydzieloną dla Klientów. W siedzibie Poradni może na raz przebywać tylko jeden Klient.

Osoby łamiące obostrzenia nie będą obsługiwane.

 

W czasie stacjonarnych dyżurów Sekretariatu, będą mogli Państwo wypełnić formularz z prośbą o udzielenie darmowej porady prawnej, a także pozostawić kserokopie dokumentów związanych z Państwa sprawą czy też odebrać pisma przygotowane dla Państwa przez nasze Studentki i Studentów.

Przypominamy jednocześnie, że złożenie formularza informacyjnego nie oznacza zaakceptowania przez Poradnię wniosku o udzielenie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz że Poradnia nie udziela porad ustnych.

 

Dla osób zgłaszających sprawę zdalnie bądź listownie, formularze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dostępne są do pobrania na stronie Poradni. Na naszej stronie internetowej znajdą Państwo również informacje o tym, jak uzyskać pomoc prawną, a także o zasadach udzielania porad prawnych.

 

Serdecznie zapraszamy do zgłaszania spraw.