Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Sekcja Prawa Pracy

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Rekrutacja do Sekcji Prawa Pracy

Studencka Poradnia Prawna UJ ogłasza nabór studentów do Sekcji Prawa Pracy na rok akademicki 2021/2022.

Warunkiem formalnym przyjęcia do Sekcji Prawa Pracy jest:

  • ukończenie III roku studiów oraz
  • zaliczenie egzaminu z przedmiotu "Prawo cywilne"

Mile widziane będzie zaliczenie przedmiotu:

  • "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych" oraz
  • "Postępowania cywilnego".

 

Zgłoszenia, zawierające następujące dokumenty:

  1. Formularz zgłoszeniowy
  2. CV ze zdjęciem (proszę podawać e-mail w domenie @student.uj.edu.pl);
  3. List motywacyjny;
  4. Oświadczenie dotyczące ubezpieczenia
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;

należy kierować na adres mailowy: zuzannaporadniaspp@gmail.com w nieprzekraczalnym terminie do 26 września 2021 r.

 

Oświadczenia z pkt 4 i 5 należy wydrukować, podpisać i załączyć zeskanowane do aplikacji. Wszystkie pliki proszę przesyłać w formacie pdf.

CV – poza standardowymi danymi – powinno zawierać następujące informacje:

  • przedmioty obligatoryjne i podstawowe deklarowane w roku akademickim 2021/2022,
  • odbyte praktyki i praktyki planowane na rok akademicki 2021/2022,
  • działalność w ramach uczelni oraz bardzo szeroko rozumianą działalność pozauczelnianą,
  • zainteresowania.

 

Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się 27 września 2021 r. w godzinach wieczornych w formie zdalnej. Informacja z dokładną godziną rozmowy zostanie wysłana do kandydatów drogą mailową po zamknięciu rekrutacji tj. najpóźniej 27 września 2021 r.

Wszelkie informacje na temat działalności Sekcji i Poradni można uzyskać odwiedzając stronę internetową Poradni lub wysyłając e-mail na adres: zuzannaporadniaspp@gmail.com

 

Pliki do pobrania
docx
Formularz zgłoszeniowy
pdf
Oświadczenie dotyczące ubezpieczenia
docx
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
pdf
Klauzula informacyjna